Дорожня карта для батьків "Зарахування дитини до школи на індивідуальну форму навчання"
1. Отримати в лікувальній установі за місцем спостереження дитини висновок лікарсько-консультаційної комісії про переведення на індивідуальну форму навчання за станом здоров’я, (для осіб, які за станом здоров'я не можуть відвідувати навчальний заклад, а також осіб з особливими освітніми потребами) та затвердити її в управлінні охорони здоров'я .
2. Отримати висновок Чернігівської обласної психолого-медико-педагогічної комісії.
3. Ознайомитися з Положенням про організацію індивідуального навчання та іншими нормативними документами. Це можна зробити самостійно (див. матеріал нижче) або за допомогою адміністрації навчального закладу.
4. Надати директору школи за місцем проживання дитини заяву про зарахування на індивідуальну форму навчання + довідку + висновок ПМПК (для учнів з особливими освітніми потребами) + документ про наявний рівень освіти (табель навчальних досягнень, свідоцтво про базову загальну середню освіту). Організація індивідуального навчання учнів, які мають високий навчальний потенціал і можуть прискорено закінчити школу здійснюється на підставі рішення ради навчального закладу. У разі відмови директора школи вимагайте письмову відповідь з визначенням причин відмови. Якщо відмова протирічить нормативним документам, звертайтеся до фахівця відділу освіти освіти (телефоном - 21574 Пятниця Григорій Павловича).
5. Не пізніше двох тижнів після надання заяви і всіх документів погодити (письмово) розклад навчальних занять, складений адміністрацією школи.
6. Взяти участь у розробці індивідуального навчального плану та індивідуальних навчальних програм відповідно до висновку ЧОПМПК (для учнів з особливими навчальними потребами).
Організація індивідуального навчання
Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.01.2016 №8 "Про затвердження Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах" (з 23.08.2016 у редакції наказу від 06.06.2016 №624)
(Втратило чинність) Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах
Методичні рекомендації:
Розвиток рухів зап’ястя та пальців рук
Основні напрямки корекційної роботи з дітьми, які мають вади слуху
Корекційна спрямованість індивідуального навчання
Обстеження вчителем учнів, які навчаються індивідуально
Деякі аспекти навчання дітей молодшої школи з вадами розумового розвитку