Директор Кухарської ЗОШ І ст.
Дробілко Ольга Миколаївна
Вчитель початкових класів
Сухаренко Валентина Іванівна
24 серпня 1966 року - день відкриття Кухарської школи. Саме цього дня перед учнями відкрила свої двері новозбудована школа, будівництво якої було здійснене за рахунок державного племінного заводу «Мирний».
Шість класних кімнат не могли, в окремі роки, розмістити всіх учнів, а тому довелось деякі класи перегородити на дві частини.
Учнями 1-8 класів стали діти з сіл Кухарки, Хортиці, Боханове, які до 1 вересня 1966 року навчались у 1-4 класах Боханівської початкової школи, у 5-8 класах – Остапівської 8-річної школи.
Учні з села Кухарки після закінчення початкової школи до цього часу навчались у Озерянській середній школі.
На 1 вересня 1966 року в школі навчалось 119 учнів. Всього за період існування щколи її закінчило 414 учнів. З 1966 по 2010 р.р. директорами школи працювали: Мозговий В.Й., Сахно В.Ф., Скнар П.І., Сопілко Н.В., Прокопенко І.К., Прокопенко І.І. Введення нових форм виховної роботи вимагало, щоб центр виховної роботи в селі перемістився в стіни школи.
Щоб фойє, класні кімнати були привабливими, сприяли естетичному вихованню, коллектив школи вирішив змінити інтер'єр приміщення. Почались пошуки коштів та матеріалів. Так як панелі в коридорі були зроблені раніше (директор Сопілко Н.В.), а стеля і стіни залишались у старому вигляді, довелось почати переоформлення з фойє. В пошуках матеріалів практичну допомогу надав вчитель хімії і біології В.М.Бобров. Процес переоформлення школи здійснювався її працівниками у вечірні години.
Одночасно ішло будівництво ґанку та обладнання приміщення під бібліотеку. Це здійснили жителі села М.П.Пінчук зі своїм сином, випускником школи, Петром Пінчуком.
В кінцевому результаті школа повністю змінила свій вигляд, що в свою чергу позитивно вплинуло на виховання школярів.
З метою підтримання належного порядку та збереження здоров'я дітей в школі запроваджено змінне взуття.
Мета перетворити школу в зразкову, де чистота й квіти милують око, здійснилась. Це, звичайно, вплинуло на вихованість учнів, на їх бережливее відношення до шкільного майна.
Проблемними питаннями залишились: нестача класних кімнат, відсутність актового і спортивного залів, газифікація школи. Щоб вирішити ці питання в 1992 році розпочалась добудова двох класних кімнат і актового залу, який, як і передбачалось, можна використати як спортивний зал. При підтримці районного керівництва і практичній і матеріальній грошовій допомозі Гнідинцівського ГПЗ (директор М.О.Галушка) 1 вересня 1999 року ці приміщення були введені в дію. Одночасно було збудовано котельню, і з 5 листопада 1999 року приміщення опалюється газом.
У 2001 – 2002 н.р. колектив школи при допомозі батьків переоформив класні кімнати. У 1994 році дирекція племзаводу «Мирний» за те, що школа допомагала господарству, закупила комп'ютерний клас.
Коли у 1999- 2000 н.р. постало питання про відкриття школи-саду на прохання педколективу директор Гнідинцівського ГПЗ Р.Ш.Сарімов виділив 15 тис.грн. За виділені кошти для школи було придбано музичні інструменти, фотоаппарат, окремі прилади для кабінетів, спортінвентар, портьєри, а для дитсадка – електроплиту, посуд, постільну білизну, пральну машину, іграшки та матеріали для оформлення кімнат.
20 червня 2012 року рішенням 11 сесії 6 скликання Варвинської районної ради реорганізовано Кухарську ЗОШ Ӏ-ӀӀ ступенів в Кухарську ЗОШ Ӏ ступеня.
На сьогодні Кухарська ЗОШ Ӏ ступеня. Шкільне приміщення, садиба відповідають вимогам навчально-виховного процесу. Подвір'я з весни до пізньої осені потопає в зелені, квітах, які дбайливо доглядають діти з учителями. Зараз у школі працює 3 вчителі з вищою освітою. Це Дробілко Ольга Миколаївна, Сухаренко Валентина Іванівна, Карпусь Тетяна Василівна.
З 1 вересня 2010 року працює директором школи Дробілко Ольга Миколаївна, яка докладає зусилля, щоб школа відповідала всім вимогам положення Статуту Кухарської ЗОШ Ӏ ступеня, який включений до єдиного державного реєстру за № 516665. Навчання та виховання школярів здійснюється шляхом розв'язання проблемного питання школи «Використання інноваційних методів навчання».